דוקאטי מונסטר 1200

המונסטר שמגדיר מחדש את פלח אופנועי הנייקד הספורטיביים

אורן פרנקל | 05/12/16
דוקאטי מונסטר 1200

זירת מסחר לטיפולים ותיקונים לאופנוע - שולחים בקשה עבור טיפול/תיקון לאופנוע ומקבלים הצעות מחיר תוך זמן קצר ממיטב המוסכים בישראל. הכנסו עכשיו

המונסטר 1200 החדש מגיע כסטנדרט עם מערכת ווילי קונטרול (DWC) התורמת להאצת האופנוע וקובעת את זווית הזדקרות הגלגל הקדמי. המערכת מגבילה את הנפת הגלגל הקדמי ב-8 רמות התערבות שונות .שיפור של 15 כ"ס במנוע הטסטסראטה º11המודרני, מספק 150 כ"ס עם תגובה מידית וזמינות כוח בסל"ד נמוך. בשילוב מצערת Ride-by-Wire זוכה הרוכב לרכיבה מרגשת בכל מצב.המונסטר 1200 החדש, מחזיר את הרוכב הישראלי את האופנוענות הטהורה והמרגשת. סטייל איטלקי בעיצוב שאי אפשר לטעות בו במחיר של 109000 ₪ ו-135000 ₪ לדגם ה-S הספורטיביכבר במבט ראשון, ניתן להבחין, כי מעצבי דוקאטי חזרו למקורות ושמרו על כל הפרטים שהפתיעו את העולם עם הצגת המונסטר המקורי. טנק הדלק האיקוני, שלדת מסבך הצינורות החשופה והפנס העגול בחזית, לא משאירים מקום לספק- המפלצת, חיה ובועטת!למרות שמדובר על אופנוע חדש לחלוטין, משופר משמעותית בכל פרט, הצליחו מתכנני האופנוע לשמר את התפיסה הבסיסית שכבשה את העולם. עם תכנון מחודש של 80% מחלקי האופנוע, ושילוב הטכנולוגיה המתקדמת של דוקאטי, מחזירה דוקאטי את האופנוענות הטהורה עם עוצמה וחדשנות שלא נראו בעבר.ליבו הפועם של הדוקאטי מונסטר 1200 החדש, הוא מנוע הטסטסרטה º11 המספק 150 כ"ס. המנוע החדש מציג שיפור של 15 כ"ס לעומת הדגם המוחלף (5 כ"ס לעומת דגם ה-S הקודם). גולת הכותרת במנוע החדש היא זמינות הכוח והשיפור המורגש במהירות התגובה. מנוע השני הצילינדרים החשוף, המסמל את רוח דוקאטי, המסורת הספורטיבית ואת ההתקדמות המתמדת של מותג הפרימיום מבולוניה, הצליח להפתיע את עיתונות הרכב העולמית. אופנועים ראשונים ימסרו ללקוחות בתחילת 2017.המונסטר 1200 החדש מגיע עם מערכות אלקטרוניות מתקדמות התורמות לבטיחות מבלי לפגוע בביצועים.מערכת בלימה- בלמי ברמבו עוצמתיים משולבים עם מערכת ABS cornering למרוצים, מאפשרים לרוכב לבלום בעוצמה גם בפניות חדות ובהטיה קיצונית. מערכת IMU החדשה של בוש, מחשבת את ההאצה בזמן אמת ומייעלת את עוצמת הבלימה בהתאם למצב המנוע (עירוני, ספורט, תיור).מערכת בטיחות משולבת- (DSP דוקאטי סייפטי פאק), משלבת את מערכות הבלימה, בקרת האחיזה (DTC) ומערכת בקרת ההזדקרות (DWC בקרת ווילי), לאחיזת כביש מיטבית בכל תנאי הדרך ומזג האוויר.מערכת בקרת אחיזה (DTC)- טכנולוגיה המנטרת את מצב הגלגל האחורי ומונעת החלקה ואובדן אחיזה. ניתן לבחור באחת מ- 8 רמות התערבות, בהתאם לסגנון הרכיבה ורמת הרוכב.מערכת בקרת הזדקרות - (DWC) דוקאטי ווילי קונטרול, תכנה המנתחת את הגדרת הרוכב, תורמת להאצת האופנוע ע"י מניעת החלקת הגלגל האחורי ומשפרת משמעותית את אחיזת הכביש. הדור האחרון של מערכת ה- DWC קובע את זווית הזדקרות הגלגל הקדמי ושומר על רוכבים חסרי ניסיון מפני התהפכות לאחור. המערכת שולטת בכוח ובמומנט המגיעים אל הגלגל האחורי ומגבילה את הנפת הגלגל הקדמי ב-8 רמות התערבות שונות.העברת הילוכים ללא מצמד (DQS)- מערכת קוויק שיפט להעברה חלקה ומהירה ללא מגע בידית המצמד. המערכת החדשה מאפשרת העלאת הילוך או הורדת הילוך בסיוע מערכת מבוקרת ומיקרוסוויטש המשהה או מנתק את פעולת המנוע בהתאם לפעולת הרוכב. המערכת מגיעה כסטנדרט בדגם ה-S.שלושה מצבי רכיבהספורט – מצב רכיבה קיצוני עם הספק מנוע מרבי. 150 כ"ס ותגובת מצערת מיידית. התערבות מערכות הבטיחות מתונה ומאפשרת לרוכב לנצל את היכולת הדינאמית של האופנוע עד תום. תיור- מצב רכיבה נעים עם הספק מנוע מרבי. 150 כ"ס ותגובת מצערת פרוגרסיבית המתאימה למהירות ולסגנון הרכיבה. רמת התערבות מערכות הבטיחות בינונית ומספקת את השילוב של בטיחות מרבית ושליטה של הרוכב על התנהלות האופנוע. עירוני אורבני- מצב רכיבה מתון המספק 100 כ"ס ותגובת מצערת פרוגרסיבית המתאימה לרכיבה עירונית. רמת ההתערבות של מערכות הבטיחות גבוהה, אך משאירה לרוכב מרווח תמרון והנאה מרבית.

זירת מסחר לטיפולים ותיקונים לאופנוע - שולחים בקשה עבור טיפול/תיקון לאופנוע ומקבלים הצעות מחיר תוך זמן קצר ממיטב המוסכים בישראל. הכנסו עכשיו

המונסטר 1200 החדש מגיע כסטנדרט עם מערכת ווילי קונטרול (DWC) התורמת להאצת האופנוע וקובעת את זווית הזדקרות הגלגל הקדמי. המערכת מגבילה את הנפת הגלגל הקדמי ב-8 רמות התערבות שונות .שיפור של 15 כ"ס במנוע הטסטסראטה º11המודרני, מספק 150 כ"ס עם תגובה מידית וזמינות כוח בסל"ד נמוך. בשילוב מצערת Ride-by-Wire זוכה הרוכב לרכיבה מרגשת בכל מצב.המונסטר 1200 החדש, מחזיר את הרוכב הישראלי את האופנוענות הטהורה והמרגשת. סטייל איטלקי בעיצוב שאי אפשר לטעות בו במחיר של 109000 ₪ ו-135000 ₪ לדגם ה-S הספורטיביכבר במבט ראשון, ניתן להבחין, כי מעצבי דוקאטי חזרו למקורות ושמרו על כל הפרטים שהפתיעו את העולם עם הצגת המונסטר המקורי. טנק הדלק האיקוני, שלדת מסבך הצינורות החשופה והפנס העגול בחזית, לא משאירים מקום לספק- המפלצת, חיה ובועטת!למרות שמדובר על אופנוע חדש לחלוטין, משופר משמעותית בכל פרט, הצליחו מתכנני האופנוע לשמר את התפיסה הבסיסית שכבשה את העולם. עם תכנון מחודש של 80% מחלקי האופנוע, ושילוב הטכנולוגיה המתקדמת של דוקאטי, מחזירה דוקאטי את האופנוענות הטהורה עם עוצמה וחדשנות שלא נראו בעבר.ליבו הפועם של הדוקאטי מונסטר 1200 החדש, הוא מנוע הטסטסרטה º11 המספק 150 כ"ס. המנוע החדש מציג שיפור של 15 כ"ס לעומת הדגם המוחלף (5 כ"ס לעומת דגם ה-S הקודם). גולת הכותרת במנוע החדש היא זמינות הכוח והשיפור המורגש במהירות התגובה. מנוע השני הצילינדרים החשוף, המסמל את רוח דוקאטי, המסורת הספורטיבית ואת ההתקדמות המתמדת של מותג הפרימיום מבולוניה, הצליח להפתיע את עיתונות הרכב העולמית. אופנועים ראשונים ימסרו ללקוחות בתחילת 2017.המונסטר 1200 החדש מגיע עם מערכות אלקטרוניות מתקדמות התורמות לבטיחות מבלי לפגוע בביצועים.מערכת בלימה- בלמי ברמבו עוצמתיים משולבים עם מערכת ABS cornering למרוצים, מאפשרים לרוכב לבלום בעוצמה גם בפניות חדות ובהטיה קיצונית. מערכת IMU החדשה של בוש, מחשבת את ההאצה בזמן אמת ומייעלת את עוצמת הבלימה בהתאם למצב המנוע (עירוני, ספורט, תיור).מערכת בטיחות משולבת- (DSP דוקאטי סייפטי פאק), משלבת את מערכות הבלימה, בקרת האחיזה (DTC) ומערכת בקרת ההזדקרות (DWC בקרת ווילי), לאחיזת כביש מיטבית בכל תנאי הדרך ומזג האוויר.מערכת בקרת אחיזה (DTC)- טכנולוגיה המנטרת את מצב הגלגל האחורי ומונעת החלקה ואובדן אחיזה. ניתן לבחור באחת מ- 8 רמות התערבות, בהתאם לסגנון הרכיבה ורמת הרוכב.מערכת בקרת הזדקרות - (DWC) דוקאטי ווילי קונטרול, תכנה המנתחת את הגדרת הרוכב, תורמת להאצת האופנוע ע"י מניעת החלקת הגלגל האחורי ומשפרת משמעותית את אחיזת הכביש. הדור האחרון של מערכת ה- DWC קובע את זווית הזדקרות הגלגל הקדמי ושומר על רוכבים חסרי ניסיון מפני התהפכות לאחור. המערכת שולטת בכוח ובמומנט המגיעים אל הגלגל האחורי ומגבילה את הנפת הגלגל הקדמי ב-8 רמות התערבות שונות.העברת הילוכים ללא מצמד (DQS)- מערכת קוויק שיפט להעברה חלקה ומהירה ללא מגע בידית המצמד. המערכת החדשה מאפשרת העלאת הילוך או הורדת הילוך בסיוע מערכת מבוקרת ומיקרוסוויטש המשהה או מנתק את פעולת המנוע בהתאם לפעולת הרוכב. המערכת מגיעה כסטנדרט בדגם ה-S.שלושה מצבי רכיבהספורט – מצב רכיבה קיצוני עם הספק מנוע מרבי. 150 כ"ס ותגובת מצערת מיידית. התערבות מערכות הבטיחות מתונה ומאפשרת לרוכב לנצל את היכולת הדינאמית של האופנוע עד תום. תיור- מצב רכיבה נעים עם הספק מנוע מרבי. 150 כ"ס ותגובת מצערת פרוגרסיבית המתאימה למהירות ולסגנון הרכיבה. רמת התערבות מערכות הבטיחות בינונית ומספקת את השילוב של בטיחות מרבית ושליטה של הרוכב על התנהלות האופנוע. עירוני אורבני- מצב רכיבה מתון המספק 100 כ"ס ותגובת מצערת פרוגרסיבית המתאימה לרכיבה עירונית. רמת ההתערבות של מערכות הבטיחות גבוהה, אך משאירה לרוכב מרווח תמרון והנאה מרבית.